неділя, 29 березня 2015 р.

ТЕТЯНА ЛУКІВСЬКА


Здавалася вона мені сумною. Уранці попрощатися хотіла, Сміливо за столом вона присіла… До серця смуток не клади, просила, Не обгортай мої опалі крила, Не зазирай печаллю в мою душу Із самоти я вибиратись мушу… Від неї я невміло відбивалась Та самота щільніше пригорталась. Спокусливо шептала і пророче… І світлий день ішов у смуток ночі. Тремтіла кава у моїй долоні, Останній промінь стерсь на підвіконні, А самота мостилася під серцем, Неначе стала вже життєвим сенсом, Неначе ми із нею стали цілим… Та, просто, якось, друзів поріділо. Згубилися слова у заметілі Думок, що у мовчанні посивіли… Необережно самоту позвала… - Ти відпусти мене, - її благала… Так щиро я просилася на волю, Не прогадати ще старалась долю. А самота скептично усміхалась І залишати душу не збиралась. В моїх руках давно схолола кава, А я все менше й менше мала права. Ще більше в низку додавала смутку, Сіріла вже у кожному закутку. І серце в павутиння обгортала… Стояла недоторканою кава…

Немає коментарів:

Дописати коментар